Spot een Union actie

Spot een oude Union en win een nieuwe

Een fietsenmerk dat al sinds 1904 op de Nederlandse straten te vinden is. Die kom je toch nog overal op straat tegen? Wij daagden Nederland uit om oude Union fietsen op een originele manier te spotten.

Union is hét oer-Hollandse fietsenmerk en is sinds 1904 actief op de Nederlandse fietsenmarkt. De nieuwe collectie Union fietsen zijn gemaakt voor de straat en combineren retro design met robuuste fietsen die bestand zijn tegen weer en wind. Union is druk bezig om de Nederlandse straten te heroveren met een nieuwe collectie retro fietsen. Fietsen die de kwaliteit van vandaag combineren met de authentieke uitstraling van vroegere tijden. Om hier op in te spelen is het Spot een Union concept uitgedacht. Het doel? Naamsbekendheid verwerven, interactie aangaan en de nieuwe merkprofilering in beeld brengen.

www.union.nl

Dit concept hebben we in samenwerking met Studio iBiZZ naar de praktijk vertaald met een mobiele app en de actie website www.gemaaktvoordestraat.nl. Door hier een originele foto van een Union fiets te uploaden konden deelnemers de nieuwe Union Flow winnen. De slogan "Spot een oude Union fiets en win een nieuwe" liet wat dat betreft weinig te wensen over.

Rondom de app en de website is ingezet op online aandacht door een cross mediale inzet van de website, social media kanalen en online advertenties. Een krachtige wisselwerking die geresulteerd heeft in veel inzendingen van oude Unions. En natuurlijk aandacht voor het hernieuwde Union!

Een greep uit ons team...

ClickR beschikt over een ruime kennis van en ervaring met internet marketing.