Jansen Hoveniers bestaat 25 jaar en wilde dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom bedachten ze een nieuwe ludieke actie waarbij wij bijsprongen voor de online marketing!

Jansen Hoveniers gooide eerder al hoge ogen met de ´werken in het zwart´ actie. Een mooie aanzet dus om ook dit keer een actie op te zetten die in het oog springt, de naamsbekendheid te vergroten en mensen aanzet tot engagement.

www.jansenhoveniers.com

Interactie en engagement

Het resultaat is de online actie ´Spot het ultieme tuinmoment´ waarbij de (mobiele) website www.25jaarjansenhoveniers.com centraal staat, die op zijn beurt weer nauw verweven is met Facebook. Het idee achter de app is simpel en laagdrempelig: mensen kunnen een foto delen van hun mooiste tuin moment via de app en zodoende kans te maken op de prijs van dat moment. Overigens niet zomaar prijzen, maar serieuze prijzen zoals een gratis tuinontwerp en professionele grastrimmer. 

 

Voorbeelden van uitingen

Een greep uit ons team...

ClickR beschikt over een ruime kennis van en ervaring met internet marketing.